انتخاب رشته کنکور آزاد 96
نوشته شده توسط : khajenasir

انتخاب رشته کنکور آزاد 96

 

 

اطلاعیه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری ( رشته های پزشکی و غیر پزشکی )

ثبت نام آزمون سراسری از 19 تا 28 بهمن 1395 به صورت کاملا اینترنتی از طریق سامانه sanjesh.org انجام می شود.آزمون سراسری و آزاد 96 در روزهای 16 و 17 تیر ماه 1396 در گروه های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان برگزار می شود.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می توانند از روز 31 مرداد تا پایان روز 15 شهریور 1396 با مراجعه به سایت www.azmoon.org و یا با استفاده از نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب بارشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، نسبت به انتخاب 20 رشته – محل اقدام نمایند.

تمامی داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی ، با توجه به علاقه مندی های خود نسبت به انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی اقدام کنند. این امکان در صورتی است که در بازه ی زمانی تعیین شده جهت ثبت نام در گروه های زبان یا هنر و یا هر دو اقدام نمایند.

نکته قابل توجه آن است که متقاضیان در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی (گروه اصلی ، هنر و زبان ) می بایست کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org  انتخاب رشته کنند.

داوطلبانی که رشته – محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری و آزاد پیدا نمی کنند در نظر داشته باشند که که بخش عمده ای از رشته – محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل بر حسب علاقه مندی خود می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org ثبت نام خود را انجام دهند.

نکته : داوطلبان ابتدا از وجود رشته – محل مورد علاقه خود در دفترچه اطمینا حاصل نمایند سپس کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایند.

 

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره

انتخاب رشته کنکور آزاد 96  با سامانه صدای مشاور

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور آزاد 96 , انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته کنکور آزاد , انتخاب رشته کنکور سراسری و ازاد 96 , انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد , زمان انتخاب رشته کنکور آزاد 96 , تاریخ انتخاب رشته کنکور آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: